سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی Realme XT ما تمام شده است

مدتی بعد از راه اندازی Duo Realme 5 ، Realme دستگاه میان رده جدیدی را منتشر کرد. Realme XT یکی دیگر از دستگاه های موجود در محدوده قیمتی حدود 200 دلار است ، اما چیزی که باعث می شود آن را متمایز کنیم این است که این اولین دستگاه در محدوده قیمت خود است که دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است و جزئی از مجموعه دوربین های چهار گوشی است. اگرچه Realme در سال گذشته چندین تلفن منتشر کرده است ، اما می تواند بروزرسانی های ارزشمندی را بین تکرارها ارائه دهد.

Realme XT به معنای موفقیت Realme X است و با چند نسخه ارتقاء در سطح ارائه می شود. برای مبتدیان ، این گوشی از جلو و عقب Gorilla Glass 5 برخوردار است - این یک تغییر زیبا از پلاستیک بسیار زیبا است. اگرچه به نظر می رسد فریم در غیر این صورت ، از پلاستیک ساخته شده است.

این نمایشگر در واقع یک AMOLED است ، چیزی که نادر برای این کلاس از midrangers. به جای اینکه با یک ماژول پاپ آپ بروید ، یک شکاف ضد آب وجود دارد که یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی نیز بسیار خوب است. در غیر این صورت ، یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای تأیید اعتبار پیدا خواهید کرد.

این تلفن از پردازنده Snapdragon 712 بهره می برد و دارای 4 گیگابایت رم است و حداکثر سرعت آن 8 گیگابایت است. همچنین می توانید حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشید. درمورد نرم افزار ، Realme XT با Android 9 Pie همراه با سیستم عامل Colorme 6.0 Realme ارائه شده است. یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که مقاومت بالایی در برابر باتری دارد و تلفن از شارژ 20W VOOC 3.0 پشتیبانی می کند.

تنظیم چهار دوربین برای دامنه قیمت مناسب است. این گوشی دارای دوربین اصلی 64MP ، دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو 2MP و سنسور عمق 2MP برای عکس های پرتره است. دوربین ها بسیار خوب عمل می کنند ، به خصوص در تفکیک سوژه عکس های پرتره و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در نور روشن عملکرد خوبی دارد. عکس های Nightscape به طور کلی خوب هستند اما عکس های ماکرو فاقد جزئیات هستند.

Realme همچنان در دستگاه های میان رده نسبتاً ارزان قیمت خود ارزش بالایی را ارائه می دهد و سایر رقبای چینی مانند Honor و Redmi شیائومی گرما را احساس می کنند.

 

اگر ویدیوی ما را تماشا کردید ، حتماً نظرات خود را در مورد Realme XT با ما در میان بگذارید!